قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت تولید حفاظ شاخ گوزنی و انواع نرده حفاظ روی دیوار

قیمت حفاظ شاخ گوزنی امروز یکی از عوامل مهم در انتخاب نرده حفاظ روی دیوار و حفاظ شاخ گوزنی است . به طور حتم حفاظ شاخ گوزنی  ایمن ترین نرده حفاظ فلزی روی دیوار است . البته به شرطی که در زمان انتخاب نرده حفاظ روی دیوار اطلاعات مناسبی در اختیار داشته باشید تا بتوانید بهترین حفاظ روی دیوار را  با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید انتخاب کنید.

دو موردی که در بالا به آن اشاره شده است از مهمترین مواردی است که در زمان خرید حفاظ شاخ گوزنی باید به آنها اشراف داشته باشید . مشخصات حفاظ شاخ گوزنی به جهت انتخاب مناسب نوع نرده حفاظ روی دیوار مانند ارتفاع و عرض حفاظ شاخ گوزنی با توجه به دیوار ساختمان شما ،  نوع رنگ و جوش با توجه به منطقه ای که شما در آن قرار دارید شما را در انتخاب حفاظ شاخ گوزنی از نظر فنی کمک خواهد کرد . که در ادامه به این موارد بیشتر خواهیم پرداخت.

حفاظ شاخ گوزنی قطعا در بین انواع نرده حفاظ های فلزی روی دیوار یکی از بهترین، نرده حفاظ های فیزیکی روی دیوار است. بهتر دیدیم که قبل از پرداختن به مواردی مانند تراکم حفاظ شاخ گوزنی، تولید حفاظ شاخ گوزنی و نحوه خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی کمی در مورد دلایل استفاده از نرده حفاظ روی دیوار بپردازیم. ایجاد امنیت یکی از مهم ترین مواردی است که بشر همواره با آن دست و پنج نرم کرده است. به طور کلی مبحث امنیت ساختمان یا محل کار از دیدگاه مالی و جانی به دو بخش اصلی تقسیم میشود. بخش اول: امنیت خارجی ساختمان است و بخش دوم: امنیت داخلی. ما در این مقاله بیشتر به امنیت خارجی ساختمان خواهیم پرداخت تا به چرایی استفاده از انواع نرده حفاظ روی دیوار برسیم. 

حفاظ شاخ گوزنی چیست _ معرفی حفاظ شاخ گوزنی _مزایای حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سایر نرده حفاظ های روی دیوار چیست؟ 

نحوه ساخت حفاظ شاخ گوزنی _ طریقه ساخت حفاظ شاخ گوزنی_ طرح حفاظ شاخ گوزنی به همراه تصاویر انواع مختلف مدل های حفاظ شاخ گوزنی 

نحوه خرید حفاظ شاخ گوزنی _ مراکز فروش حفاظ شاخ گوزنی کجا هستند، چگونه حفاظ شاخ گوزنی استاندارد با قیمت مناسب و مطابق با بودجه خود تهیه کنیم ؟

قیمت حقیقی حفاظ شاخ گوزنی را چگونه میتوان محاسبه کرد؟

حفاظ شاخ گوزنی چیست ؟

حتما افرادی که قصد خرید حفاظ شاخ گوزنی را دارند این نوع از نرده حفاظ روی دیوار را در بیشتر ساختمان ها دیده اند . حفاظ شاخ گوزنی نوعی از نرده حفاظ فلزی روی دیوار است که با استفاده از میلگرد سایز 9 تا 10 ساخته میشود. این نوع از نرده حفاظ روی دیوار که دارای میله های تیز است و در تصویر بالا مشاهده میکنید بیشتر با نام تجاری حفاظ شاخ گوزنی شناخته میشود. مهمترین مزیت این نرده حفاظ روی دیوار برخورداری از عرض مناسب است. تعداد میله های تیز که به صورت چند لایه در طراحی این محصول بکار رفته است سبب شده تا امکان ایستادن یا عبور از روی دیوار تقریبا غیر ممکن شود. نکات مهمی مانند تیز بودن بیش از حد نوک میلگرد ها، استفاده از میله های در هم پیچیده شد از سایر مزیت های حفاظ شاخ گوزنی به شمار میروند. 

امنیت خارجی ساختمان :

دیوار مرز بین ملک و ساختمان شما با خیابان و ملک های مجاور است. دیوار بلند و درب های فلزی ایمن احساس  خوشایندی از نظر ایمنی به ساکنین ساختمان ها به خصوص زنان و کودکان شما میدهد. در زمان ساخت و ساز یا در زمان نصب خدمات مانند لوله کشی گاز، کاشت درختان در کنار دیوار ها میبایست مواردی رعایت میشد که متاسفانه در 90% ساختمان ها رعایت نشده است. مجموع این عوامل به همراه سبک نمای برخی از ساختمان ها سبب شده است تا سارقان و افراد بیگانه بتوانند با کمک گرفتن از این بخش ها به سادگی وارد حریم خصوصی شما شوند. امنیت خارجی ساختمان از همین نقطه آغاز میشود. انواع مختلفی از موانع برای جلوگیری از ورود افراد به داخل ساختمان به مرور زمان طراحی و نسب شده است. 

اگر افراد مهاجم و بیگانه بتوانند از روی دیوار ساختمان عبور کنند، مشکلات زیادی را در زمینه های روحی، جسمی و مالی تحمیل خواهند کرد. فرد مهاجم بعد از عبور از دیوار ساختمان با توجه به این که دیگر از بیرون دیده نخواهد شد میتواند با ورود به داخل پارکینگ ، انباری و یا هر قسمت دیگر ساختمان خود را از دید ساکنین پنهان کند و با شناسایی اموال و اشیاء گران بها در فرصتی مناسب نسبت به خارج کردن این اموال اقدام کند. حال نیاز به نسب یک مانع فیزیکی و بازدارنده را بر روی دیوار بهتر درک کردیم . چه نوع حفاظی میتوان ساختمان شما را در مقابل این گونه از مهاجمین حفظ کند؟ سوالاتی از این دست در ذهن بسیاری از افراد که نیاز به نسب حفاظ روی دیوار را درک کرده اند ایجاد میشود. کدام حفاظ مناسب تر است؟ بهترین حفاظ روی دیوار کدام است؟ و سوالاتی از این دست میتواند زیاد ذهن ساکنین را به خود مشغول کند. 

طبعا بهترین نرده حفاظ روی دیوار آن حفاظی است که اولا ارتفاع مناسب داشته باشد و ثانیا عرض دیوار را به صورت کامل بپوشاند. قطعا نرده حفاظی با این مشخصات میتواند اولین نقطه از امنیت خارجی ساختمان شما باشد. در بین انواع نرده حفاظ ها ، حفاظ شاخ گوزنی با توجه به این موارد طراحی و تولید شده است. ارتفاع بین 70 تا 120 سانت و عرض بین 45 تا 70 سانت میتواند برای انواع دیوار یک حفاظ فیزیکی مناسب باشد.  

قیمت حفاظ شاخ گوزنی چند است یا حفاظ شاخ گوزنی متری چند ؟

این قبیل سوالات با توجه به شرایط امروز شاید دیگر بسیار عمومی شده باشد . برای این که بدانیم قیمت حفاظ شاخ گوزنی چند است میبایست ابتدا وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی را از فروشنده  حفاظ شاخ گوزنی جویا شوید.
قیمت حفاظ شاخ گوزنی را همان طور که  اشاره شد وزن هر متر نرده حفاظ شاخ گوزنی تشکیل میدهد. بعد از وزن  ، نوع رنگ حفاظ شاخ گوزنی مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی است . رنگ  الکترو استاتیک  یا همان رنگ کوره ای که برای حفاظ شاخ گوزنی درجه یک استفاده میشود 25% قیمت تمام شده هر متر حفاظ شاخ گوزنی را تشکیل میدهد.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی برای تمام نقاط ایران یکسان است. ارسال حفاظ شاخ گوزنی از درب کارخانه تا مقصد توسط کارخانه و با بیمه کامل انجام میشود. هزینه حمل و نقل حفاظ شاخ گوزنی با توجه به متراژ و نوع وسیله نقلیه مشخص میشود ودر قیمت حفاظ شاخ گوزنی تاثیر چندانی ندارد. با توجه به نزدیک بودن کارخانه به پایانه حمل و نقل ارسال به صورت رو باری تا درب منزل یا محل پروژه با کمترین هزینه ای انجام میگردد. 

حفاظ شاخ گوزنی و مشخصات فنی 

حفاظ شاخ گوزنی همان طور که از نام آن پیدا است ، سازه ای فلزی است که از اتصال میلگرد های به هم جوش داده شده شکل گرفته است . نام این کالا به دلیل شباهت این محصول به شاخ های گوزن حفاظ شاخ گوزنی نام گرفته است . ما در این بخش به صورت مختصر شما را با مشخصات فنی این نوع حفاظ روی دیوار آشنا خواهیم کرد و در ادامه به قیمت حفاظ شاخ گوزنی ، قیمت تولید حفاظ شاخ گوزنی و انواع نرده حفاظ روی دیوار خواهیم پرداخت .

تراکم حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی در ابعاد 2 متری تولید میشود . یک ردیف در وسط نرده حفاظ شاخ گوزنی تعبیه شده  که ملاک انتخاب ارتفاع است . به عنوان مثال اگر شما حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع 100 سانت میخواهید ملاک ارتفاع ردیف وسط حفاظ شاخ گوزنی است . به تعداد این میله های اصلی که در وسط حفاظ شاخ گوزنی تعبیه شده است تراکم طولی میگویند. در کنار هر میله اصلی میبایست 5 میله در عرض  کار شود. به این میله های جانبی تراکم عرضی حفاظ شاخ گوزنی میگویند.

حفاظ شاخ گوزنی و انواع جوش

به دلیل تعداد بالای قطعات میلگرد در حفاظ شاخ گوزنی منطقی ترین نوع جوش ، جوش co2 است، این نوع جوش صنعتی میتواند آلیاژ های مختلف را همسان کرده و به هم متصل کند، به همین دلیل جوش نفوذی نام دیگر این جوش است، در برخی از موارد از الکترود هم در تولید حفاظ شاخ گوزنی استفاده میشود که قطعا استاندارد نیست.
قیمت حفاظ شاخ گوزنی با توجه به استفاده از جوش الکترود و یا جوش co2 تغییر چندانی نخواهد کرد، کارگاه های کوچک و محلی به دلیل نداشتن سرمایه و دستگاه های صنعتی جوش به اجبار از جوش الکترود استفاده میکنند.

رنگ حفاظ شاخ گوزنی

نوع رنگ حفاظ شاخ گوزنی به شرایط محل نصب بستگی دارد. بهترین روش  برای رنگ حفاظ شاخ گوزنی استفاده از رنگ کوره ای با روکش پلی استر است، برای مناطق گرمسیری رنگ کوره ای  اپوکسی مناسب است، و برای مناطق شرجی و مرطوب مانند استان های گیلان ، مازندران و حتی بوشهر  استفاده از رنگ کوره ای با روکش پلی استر توصیه میشود. قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان و سایر استان های شمالی کشور به صورت مستقیم و تحت پوشش کارخانه انجام میشود. 
قبل از آنکه به معرفی انواع نرده حفاظ شاخ گوزنی بپردازیم به عوامل موثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی خواهیم پرداخت.
ما در این بخش از مطلب قصد منفی گرایی نداریم صرفا به جهت دادن اطلاعات در مورد قیمت حفاظ شاخ گوزنی و جلوگیری از سو استفاده و سود جویی برخی از فروشندگان نرده حفاظ شاخ گوزنی این مطلب را قرار داده ایم.

عوامل موثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی و نحوه استعلام قیمت حفاظ شاخ گوزنی :

1-تاثیر وزن میلگرد در هر متر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی

این که قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به صورت متر طول با خریدار محاسبه میکنند َ،برای خریداران بسیار عالی است. متاسفانه با توجه به افزایش قیمت میلگرد افراد سود جو با کم کردن ارتفاع و تعداد میله های جانبی حفاظ شاخ گوزنی را سبک تر کرده و بدین ترتیب اقدام به فریب خریدار مینمایند. حتما در زمان خرید ، دقت کنید که اولا از تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی خریداری نمایید . ثانیا درخواست کنید که وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی حتما در فاکتور قید شود.
چنانچه قیمت حفاظ شاخ گوزنی با توجه به وزن در فاکتور قید شود ، حتی اگر از میلگرد سبک تر هم استفاده شود خریدار متضرر نخواهد شد، چون فروشنده یا تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی موظف است تا حفاظ شاخ گوزنی را بر حسب وزن توافقی تحویل دهد. در امنیت حفاظ شاخ گوزنی میلگرد سایز 9 با سایز 10 هیچ تفاوتی ندارد .

معمولا سایز میلگرد حفاظ شاخ گوزنی، 9 میلیمتر است. این سایز میلگرد برای تولید حفاظ شاخ گوزنی بهترین ضخامت محسوب میشودحفظ تعادل قطعات میلگرد به همراه قیمت حفاظ شاخ گوزنی از دلایل استفاده از میلگرد 9 در تولید حفاظ شاخ گوزنی محسوب میشود. با توجه به این حقیقت که استفاده از میلگرد ضخیم تر، تاثیر زیادی در افزایش قیمت حفاظ شاخ گوزنی دارد و در بحث امنیت، تفاوت ملموسی ندارد قطعا استفاده از میلگرد 9 قابل توجیح است. 

نکته: در بسیاری از موارد، فروشندگان حفاظ شاخ گوزنی اصل صداقت را در فروش حفاظ شاخ گوزنی رعایت نمیکنند،سایز میلگرد را به صورت تقریبی 10 میلیمتر معرفی میکنند که در اکثر قریب به اتفاق موارد این موضوع صحت ندارد و میلگرد مصرفی همان سایز 9 میلیمتر است. در بالا به این موضوع اشاره شد در زمان استعلام قیمت حفاظ شاخ گوزنی حتما از فروشنده در خواست کنید که وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی را در فاکتور قید کند. گروه تولیدی ثامن درب سایز میلگرد را در صورت تاکید مشتری میتواند تا سایز 10 و 12 میل هم افزایش دهد. 

2- تاثیر رنگ کوره ای بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی

استفاده از رنگ مایع و شناور یکی از روش های قدیمی تولید حفاظ شاخ گوزنی است. امروزه از سیستم رنگ کوره ای یا همان الکترو استاتیک برای رنگ کاری حفاظ شاخ گوزنی استفاده میشود. تاثیر رنگ الکترواستاتیک یا پودری بر روی قیمت حفاظ شاخ گوزنی شاید کمی بیشتر باشد(10%) ولی قطعا در بلند مدت استفاده از رنگ کوره  ای بهتر است .حفاظ شاخ گوزنی با توجه به استفاده قطعات ریز و جوش بالایی که دارند، اگر در زمان تولید و ساخت حفاظ شاخ گوزنی رنگ کاری نرده حفاظ به صورت صحیح انجام نشود، رنگ کاری مجدد علاوه بر تحمیل هزینه بسیار بالا کاری سخت و دشوار خواهد بود.
استفاده از رنگ مایع برای ساختمان های داخل شهر به هیچ وجه توصیه نمیشود. قیمت حفاظ شاخ گوزنی با رنگ الکترواستاتیک 10%نسبت به رنگ مایع بیشتر است.

3- تاثیر جوش کاری بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی

از 2 شیوه برای جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی استفاده میشود.جوشکاری سنتی که همان جوش با الکترود است و دوم جوشکاری با دستگاه پیشرفته CO2، تاثیر جوش CO2 بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی بسیار کم است میتوان حدود 2% بیشتر از جوش معمولی، ولی با توجه به قطعات زیادی که در تولید و ساخت حفاظ شاخ گوزنی که به وسیله جوش به هم متصل میشوند، استفاده از جوش معمولی توصیه نمیشود، هیچ تولید کننده معتبری از جوش الکترود استفاده نمیکند، ولی افراد سود جو بدون اطلاع مشتری و استفاده از جوش سنتی و الکترود سبب پایین آمدن کیفیت اتصالات حفاظ شاخ گوزنی میشوند.

4- تاثیر تراکم حفاظ شاخ گوزنی بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی

همان طور که در بالا به آن اشاره شد تراکم در واقع، همان تعداد شاخه های اصلی در هر متر حفاظ شاخ گوزنی است، که شاخه های فرعی به آن متصل است، در کنار هر شاخه اصلی میبایست 5شاخه فرعی در عرض به شاخه اصلی حفاظ شاخ گوزنی متصل شده باشد، در زمان خرید حفاظ شاخ گوزنی به این امر دقت کنید که در کنار هر شاخه اصلی، میبایست 5 الی 6 شاخه به میله اصلی باید متصل باشد.

امنیت حفاظ شاخ گوزنی 

یکی از پرسش های رایج و اولیه خریداران در مورد حفاظ شاخ گوزنی، میزان امنیت حفاظ شاخ گوزنی است. حفاظ شاخ گوزنی با توجه به این که از ارتفاع و عرض مناسبی برخوردار است، امکان ورود سارقان به منازل را به حداقل میرساند. چنانچه در زمان خرید و نصب حفاظ شاخ گوزنی بتوانید از افراد خبره و کارآزموده استفاده کنید، این اطمینان را به شما میدهیم که امکان ورود سارقان به داخل منازل شما به صفر خواهد رسید. برای اینکه بتوانید سطح دیوار را به صورت کامل پوشش دهید بهتر است که درخواست کنید که حتما از دیوارساختمان که قرار است حفاظ شاخ گوزنی بر روی آن نصب شود باردیدی صورت پذیرد.

,

پست های مرتبط

نرده پله دوبلکس ساده

0
نرده پله دوبلکس ساده راه پله و به طبع آن نرده پله از المان های زیبا سازی در فضای داخلی…

حفاظ شاخ گوزنی

0
حفاظ شاخ گوزنی نرده حفاظ شاخ گوزنی اولین مدل از حفاظ های روی دیوار محسوب میشود که به دلیل برخورداری…

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • مجید یاسر
    2023-01-07 08:45

    سلام
    برای یه ویلا که حدود 85متر دیوار دارد نیاز به نصب نرده حفاظ هستیم، حقیقتا الان داخل ویلا برای اینکه دزد زده چیزی نداریم، تو دو مرتبه دزدی از ساختمان ویلا حدود 65 ملیون خسارت وارد شده است، چه نوع حفاظی پیشنهاد میدهید که امنیت خوبی داشته باشد و قیمت مناسبی هم داشته باشه، ممنون میشم راهنمایی کنید، ما قبل از سال نو نیاز داریم که مجدد ویلا را مبله کنیم سپاس.

    پاسخ
    • Samen Darb
      2023-01-07 12:52

      سلام جناب آقای یاسر
      نرده حفاظ دیوار ویلا معمولا باید بسیار ایمن و نگه دارنده باشد، به صورتی که ورود از روی دیوار به داخل به هیچ وجه امکان نداشته باشد. حفاظ شاخ گوزنی قطعا بهترین نرده حفاظ برای دیوار های ساختمان ویلا است. البته باید کارشناس دیوار شما را بازدید کرده، نقاط ضعف و آسیب پذیر را مشخص کند تا در زمان ساخت حفاظ شاخ گوزنی این قسمت ها پوشش داده شوند. قسمت هایی همانند سر درب ورودی، دیوار های پلکانی، لوله های گاز و سکو های جلو درب ها از نقاط آسیب پذیر هستند که در زمان نصب نرده حفاظ میبایست حتما پوشش داده شوند تا هیچ گونه محل عبوری برای سارقان نباشد. رعایت این اقدامات سبب میشود تا امنیت ویلای شما افزایش یابد. مجموعه ثامن با در اختیار داشتن پرسنل خبره و کار آزموده در نصب حفاظ روی دیوار این اطمینان را به شما میدهد که بیشترین امنیت را در بخش دیوار برای شما ایجاد کند.
      در مورد زمان و قیمت حفاظ شاخ گوزنی هم باید عرض کنم که حدود 10 روز کاری طول می کشد تا حفاظ شما به صورت کامل نصب شود

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

ّّ

مشاوره رایگان!!