نرده حفاظ تراس و بالکن

تراس و بالکن از بخش های ساختمان هستند که هم برای حفظ جان افراد خانواده و جلوگیری از ورود افراد مهاجم و سارق نیاز به حفاظ دارد. بالکن و تراس ساختمان ها در بخش نمای ساختمان قرار دارد به همین دلیل انواع مختلفی از انواع نرده تراس و نرده بالکن طراحی و نصب شده است. گروه تولیدی ثامن درب تولید کننده انواع نرده تراس و بالکن در طرح های مختلف است. شماره تلفن 56586755-021 در ساعات اداری و شماره همراه 09123403540 به صورت تمام وقت آماده ارایه مشاوره به شما عزیزان است. ما در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با انواع نرده تراس و بالکن آشنا کنیم . به همین منظور تصاویر مختلفی از انواع نرده بالکن و نرده تراس در این بخش قابل بازدید است.

استاندارد نرده بالکن و تراس از نظر ارتفاع و … چگونه است؟

ارتفاع نرده بالکن یکی از مهم ترین نکاتی است که در زمان طراحی و ساخت باید رعایت شود. در گذشته نه چندان دور ارتفاع این محصول بین 75 تا 90 سانت بوده است، با توجه به این که بالکن و تراس یک پرتگاه محسوب میشود این ارتفاع قطعا کم است و بهتر است که ارتفاع بین محدوده 100 تا 130 سانت باشد. البته واحد های پایین تر میبایست برای جلوگیری از ورود سارقان و افراد مهاجم کل فاصله کف تا سقف بالکن را پوشش دهند. در ادامه به این نوع از نرده ها که نرده تا شونده ( حفاظ بالکن و تراس رول شونده) خواهیم پرداخت. نکته دیگری که بسیار اهمیت دارد فاصله بین قطعات نرده تراس است. اگر کادر حفاظ تراس را در نظر بگیرید هیچ نقطه از این کادر نباید بیش تر از 12 سانت باشد. با توجه به این که کودکان هم به تراس دسترسی دارند و در برخی از مواقع در بالکن تنها هستند، فاصله بین قطعات نباید طوری باشد که کوک از بین نرده بتواند عبور کند. استاندارد برای این بخش از حفاظ نرده تراس و بالکن 12 سانت است. بنا بر این ارتفاع نرده بالکن حداقل 110 سانت باید باشد. دقت کنید که در کادر حفاظ نرده بالکن و تراس فاصله قطعات نباید بیشتر از 12 سانت باشد.

انواع نرده بالکن و تراس با توجه به متریال و مواد اولیه به سه دسته عمده تقسیم میشوند:

از نظر طراحی و سبک نیز نرده راه پله در چند سبک مختلف ساخته میشود که تولید کننده گان نرده بالکن و تراس سعی میکنند که سبک های مختلف نرده را در زمینه فعالیت خود به بازار ارایه کنند. نرده بالکن و نرده تراس از نظر طراحی:

  • نرده تراس و بالکن مدرن
  • نرده تراس و بالکن کلاسیک
  • نرده تراس و بالکن لوکس

نرده تراس و بالکن فلزی ساده

بسیاری از شما انواع مختلف این نوع نرده بالکن را در ساختمان ها دیده اید که با استفاده از پروفیل یا قوطی یک نرده در قیمت بالکن یا تراس ساختمان در رنگ های مختلف نصب شده است. با توجه به این که تکنولوژی استفاده از مواد اولیه مختلف و جوش دادن آنها کمتر از یک دهه است که در ایران استفاده میشود بنا بر این بیشتر ساختمان های از این نوع نرده بالکن استفاده کرده اند.

نرده تراس و بالکن فرفورژه

یکی از قطعات که در ساخت انواع درب و سازه ای ساختمان در طی یک دهه اخیر بسیار کاربرد داشته است بدون شک فرفورژه است. نرده های تراس و بالکن فرفورژه ای بدو.ن شک از زیبا ترین سازه های فلزی هستند که میتواند برای نرده حفاظ ساختمان شما استفاده شود. نرده های فرفورژه تنوع بسیار بالایی داند و در عین حال اگر شما از یک شرکت یا کارخانه تولید کننده نرده فرفورژه خرید کنید این اطمینان را خواهید داشت که کلیه استاندارد های لازم را رعایت کرده اند. نرده های بالکن و تراس فرفورژه ای معمولا دارای اشکال پیچیده ای هستند که دارای زیبایی خاص و لوکس هستند. از نرده بالکن فرفورژهای در سبک های کلاسیک و لوکس میتوان استفاده کرد.

نرده بالکن CNC

یکی از انواع نرده تراس و بالکن جدید که از تمام جهات بسیار عالی است، نرده حفاظ های CNC و لیزر است. نرده تراس و بالکن CNC قابلیت های بسیار بالای دارد. امکان درج لوگو و یا اشکال مختلف با برش لیزر یا سی ان سی از مهم ترین مزایای این نوع از نرده های بالکن و تراس است. در عین حال با توجه به طرح های موجود برای حفاظ بالکن CNC استاندارد بین قطعات هم قطعا راحت تر قابل اندازه گیری است. یکی دیگر از مزایای مهم نرده و تراس ورقی برای ساختمان هایی که بالکن آنها در بخش نمای ساختمان است، دیده نشدن داخل بالکن است.

نرده حفاظ تراس بالکن مدرن

نرده حفاظ تراس و بالکن مدرن، یکی از بهترین نرده های تراس و بالکن محسوب میشود. ما در مجموعه ثامن درب با استفاده از ایده ها و طرح های موجود توانسته ایم طرح های بسیار زیبا را در سبک مدرن تولید کنیم. سبک و طرح نرده تراس و بالکن مدرن به شدت به مواد اولیه مصرفی وابسته است. امروزه معمولا بیشتر خانه ها یا دارای پاسیو هستند یا از بالکن های کوچک و بزرگ استفاده میکنند. بالکن و تراس ها هم بسیار کوچک و فضایی محدود دارند ، بیشتر افراد تصور میکنند که این  بالکن ها را نمیتوان تزیین کرد. انواع مختلفی از نرده بالکن و تراس مدرن را ما طراحی و تولید کرده ایم که کمک بسیار بزرگی در تزیین و زیبا سازی نما به همراه دسترسی داشتن به فضای ایده ای است. در سبک نرده بالکن مدرن نرده بالکن و حفاظ تراس کابلی یکی از انواع نرده بالکن مدرنم به شمار میرود. اصولا سازه های کابلی که اتفاقا بسیار هم جلوه ای مدرن  و جذاب دارند میتواند یک انتخاب ایمن و مقرون به صرفه باشد.

نرده  بالکن و حفاظ تراس کلاسیک 

نرده های بالکن کلاسیک حس و حال بالکن های قدیمی و نوستالژی قدیم را برای شما تداعی خواهد کرد. انواع نرده بالکن و حفاظ کلاسیک در طرح های مختلف تولید شده است که در ادامه تصاویر برترین نرده های کلاسیک را برای شما قرار خواهیم داد. برای این که نمای خارجی ساختمانتان دچار هرج و مرج نشود از سبک های  کلاسیک به روز استفاده کنید. انواع مختلفی از نرده بالکن و حفاظ تراس کلاسیک با فلز در طرح چوب ساخته شده است که در نگاه از نظر امنیت و زیبایی بسیار ایمن تر از نرده تراس های چوبی هستند. نرده بالکن یا نرده تراس کلاسیک را بیشتر از با استفاده از طرح های سنتی یا طرهای چوبی تولید میکنند. در این روش به جای اسیتفاده از الوار های چوبی از ورق های فلزی با ضخامت 3 الی 5 میلی متر استفاده میشود. اگر نیاز به طرحی خلاقانه و زیبا دارید میتوانید با طراحان گروه فلزی ثامن درب ارتیاط برقرار کرده و با توجه به نمای ساختمان تان یک نرده تراس زیبا و مناسب را درخواست کنید.

پست های مرتبط

نرده راه پله

35 دیدگاه
نرده راه پله نرده راه پله یکی از عناصر پایه ساختمان است. انواع مختلفی از نرده راه پله در طی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

ّّ

مشاوره رایگان!!