حفاظ بوته ای _ قیمت حفاظ بوته ای و حفاظ خار دار

حفاظ بوته ای گونه ای از نرده حفاظ روی دیوار است که برای بالاتر بردن ضریب ایمنی دیوار های پهن طراحی و تولید شده است. متاسفانه بسیاری از خریداران نرده حفاظ شاخ گوزنی پر تراکم را با حفاظ بوته ای اشتباه گرفته و همین اشتباه سبب میشود تا یک حفاظ پر تراکم را به جای حفاظ بوته ای خرید کنند. ما در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با نرده حفاظ روی دیوار بوته ای آشنا کرده و عواملی که قیمت حفاظ بوته ای را تعیین میکنند آشنا کنیم .آنچه شما در این مقاله شما خواهید خواند.

  • حفاظ بوته ای چیست؟
  • قیمت حفاظ بوته ای و لیست قیمت حفاظ بوته ای
  • مشخصات حفاظ بوته ای _ حفاظ بوته ای خاردار _حفاظ آهنی خاردار
  • کاربرد حفاظ بوته ای به همراه مشخصات فنی نرده حفاظ بوته ای
  • خرید اینترنتی حفاظ بوته ای و مراکز فروش حفاظ بوته ای _ آشنایی با تولید کننده حفاظ بوته ای
حفاظ بوته خاری دیوار

حفاظ بوته ای چیست؟

نرده حفاظ بوته ای نوعی از نرده حفاظ فلزی روی دیوار است که بعد از نرده حفاظ های شاخ گوزنی وارد بازار شد. نرده حفاظ بوته ای شباهت بسیار زیادی به نرده حفاظ شاخ گوزنی پر تراکم دارد.

یکی از مهم ترین ویژگی های حفاظ های نسل جدید برخورداری از ارتفاع و عرض مناسب است. در برخی از ساختمان ها دیوار ها دارای پهنای زیادی هستند. حفاظ بوته ای توانایی پوشش پهنای دیوار های پهن تا 70 سانت را نیز دارد.

به صورت ساده حفاظ بوته ای نرده حفاظ روی دیوار است که از دو ردیف اصلی در وسط بهره میبرد. تعداد میله ای اصلی نرده حفاظ بوته ای 7 ردیف اصلی است.

قیمت حفاظ بوته ای به همراه لیست قیمت حفاظ بوته ای

قیمت کلیه نرده حفاظ های روی دیوار به دلیل خرید راحت به صورت متر طول ارایه میشود، قیمت حفاظ بوته ای هم به همین منوال است. لیست قیمت حفاظ بوته ای با توجه به ارتفاع و وزن هر متر نرده حفاظ بوته ای مشخص میشود. عواملی که در قیمت نرده حفاظ بوته ای تاثیر گذار هستند عبارتند از : وزن هر متر حفاظ بوته ای _ نوع جوش نرده حفاظ و استفاده از رنگ های معمولی یا رنگ صنعتی کوره ای

با توجه به این حقیقت که میلگرد یکی مهم ترین عامل تاثیر گذار در قیمت حفاظ بوته ای است، میبایست در زمان استعلام قیمت نرده حفاظ بوته ای حتما از وزن هر متر این محصول اطلاع پیدا کرده و از فروشنده در خواست کنید تا به صورت شفاف وزن هر متر نرده حفاظ بوته خاری را در فاکتور قید کرده و تاکید کنید که در زمان اجرای پروژه یکی از مواردی که کنترل خواهد شد وزن نرده حفاظ است.

جوشکاری قطعات نرده حفاظ روی دیوار بو.ته ای هم یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت است. نوع جوش حفاظ بوته خاری همانند وزن تاثیر قابل توجهی در وزن ندارد ولی به شدت در کیفیت این محصوا تاثیر گذار است. استفاده از جوش الکترود در تولید حفاظ های نسل جدید منسوخ شده است و جوش صنعتی co2 جای الکترود را گرفته است. جوش co2 نوعی از جوش صنعتی است که برای اتصال قطعات ریز بسیار کاربرد دارد .

رنگ نرده حفاظ هم از عواملی است که در قیمت نهایی نرده حفاظ های بوته ای تاثیر قابل توجهی دارد. به دلیل استفاده از تعداد زیاد جوش در هر متر حفاظ شاخ گوزنی رنگ هم در قیمت و هم در کیفیت تاثیر زیادی دارد. به دو صورت نرده حفاظ بوته خاری رنگ آمیزی میشود اول با استفاده از رنگ های روغنی ساختمانی که با اسپری کردن روی حفاظ یا قرار دادن حفاظ در استخر های رنگ انجام میشود و روش دوم هم استفاده از رنگ های الکترو استاتیک یا همان رنگ پودری است. طبعا رنگ های مایع برای محصولی مانند حفاظ بوته ای یک سود جویی بیش توسط فروشنده نیست، چرا که اشخاصی که نرده حفاظ بوته ای خرید میکنند قطعا خواهان یک نرده حفاظ بوته ای با کیفیت هستند.

مشخصات حفاظ بوته ای – حفاظ بوته ای خاردار _حفاظ آهنی خاردار

  1. نرده حفاظ بوته ای از 7 ردیف یا میله اصلی در عرض بهره می‌برد. ارتفاع دو میله وسط همانند یک‌دیگر است.
  2. عرض نرده حفاظ های بوته ای به صورت متوسط بیش تر از 65 سانت است.
  3. بر روی هر میله اصلی دو قطعه 10 سانتی جوش‌کاری شده است تا شکل بوته به این نرده حفاظ داده شود. به همین دلیل است در برخی از استان ها به جای نام اصلی از نرده حفاظ بوته خاری استفاده میشود.
  4. تعداد میله های اصلی 22 عدد است. به عبارتی ساده تر نرده حفاظ بوته ای یک نوع بیشتر نیست و تعداد میله های مرکزی 22 قطعه با توجه به ارتفاع درخواستی خریدار است.

کاربرد حفاظ بوته ای به همراه مشخصات فنی نرده حفاظ بوته ای

امروزه بر روی دیوار ها از یک نوع پوشش فلزی با نام فلاشینگ استفاده میشود، این درپوش فلزی معمولا بیش از 60پهنا دارند. نرده حفاظ های بوته ای با توجه به داشتن عرضی بالا تر از 65 سانت میتوانند پوششی مناسب برای این نوع از دیوار ها هستند. به صورت کلی نرده حفاظ بوته ای که برای اولین بار در گروه تولیدی ثامن حفاظ تولید شده با توجه به درخواست خر یداران جهت خرید محصولی با تراکم بالا که بتواند علاوه بر امنیت نمای جالبی را بر روی دیوار ساختمان فراهم کند.

خرید اینترنتی حفاظ بوته ای و مراکز فروش حفاظ بوته ای _ آشنایی با تولید کننده حفاظ بوته ای

یکی از مهم ترین مکان هایی که میتوان برای خرید نرده حفاظ بوته ای انتخاب کنید قطعا تولید کنندگان حفاظ بوته ای است. از مزایای مهم خرید از تولید کننده حفاظ بوته ای کوتاه شدن دست واسطه ها است، علاوه بر این مورد ارتباط مستقیم خریدار با تولید کننده تخصصی نرده حفاظ بالا رفتن ضریب ایمنی و امنیت است.

سوالی که در این مواقع مطرح میشود این است که یک خریدار چگونه میتواند تولید کننده حفاظ بو.ته خاری را شناسایی کند. بازدید از محل تولید یکی از بهترین راه های شناسایی تولید کننده از واسطه ها است. با توجه به این که نصب نرده حفاظ روی دیوار در امنیت ساختمان ها تاثیر فراوانی دارد ارزش دارد که شما با صرف اندکی وقت به محل تولید رفته و از نزدیک نرده حفاظی که قرار است روی دیوار نصب را مشاهده کرده تا بعدا از خرید خود پشیمان نشوید.

نرده بوته ای| قیمت نرده بوته خاری پر تراکم حفاظ خار دار دیوار|حفاظ بوته ای فلزی |نرده بوته خاری فلزی پر تراکم محوطه | نرده بوته خاری پر تراکم کلاسیک | انواع نرده بوته خاری پر تراکم | حصار روی دیوار| اجرای نرده بوته خاری پر تراکم حفاظ روی دیوار و درب | نرده بوته خاری پر تراکم حفاظ خار دار صنعتی | نرده بوته خاری پر تراکم حفاظ خار دار کنگره | نرده بوته خاری پر تراکم حفاظ خار دار فیزیکی ساختمان | نرده بوته خاری و پر تراکم دیوار خانه | بهترین نرده بوته خاری پر تراکم حفاظ خار دار نیزار | نرده بوته خاری پر تراکم حفاظ خار دار آبشاری | کدام نرده بوته خاری پر تراکم حفاظ خار دار امن ترین نرده حفاظ پر تراکم خار دار| قیمت روز انواع نرده بوته خاری پر تراکم نرده بوته خاری | نرده بوته خاری پر تراکم در تهران

پست های مرتبط

پله پیچ قیمت پله پیچ

0
پله پیچ یا راه پله پیچ نوعی از پله منحنی و قوس دار است که از پله های جداگانه که…

نرده پله دوبلکس ساده

0
نرده پله دوبلکس ساده راه پله و به طبع آن نرده پله از المان های زیبا سازی در فضای داخلی…

نرده پله دوبلکس در کرج

0
نرده پله دوبلکس در کرج استفاده و طراحی از نرده پله در هر شهر و منطقه ای متفاوت است. با…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

ّّ

مشاوره رایگان!!