انواع نرده پله | انتخاب بهترین نرده پله

نرده راه پله را میتوان بخشی جدا نشدنی از پله دانست. اگر نگاهی به اطراف خود داشته باشید انواع نرده راه پله را با متریال های متفاوت در طرح های مناسب با دکوراسیون و سبک معماری خواهید دید. حفاظت و امنیت اهمیت بسیار زیادی در زمان خرید نرده راه پله دارد ولی توجه داشته باشید که نرده پله یک عنصر دکوراتیو در دکوراسیون داخلی ساختمان محسوب میشود. در نظر داشته باشید تنوع نرده پله امروزه به حدی افزایش یافته که میتوانید نوع و متریال مناسب و سازگار با فضای داخلی انتخاب کنید.
نرده پله دوبلکس

نرده راه پله دوبلکس سفارشی لوکس

اهمیت استفاده از راه پله 

مهمترین دلیل استفاده از نرده راه پله برقراری امنیت برای افرادی است که می‌خواهند از پله بالا رفته یا بالعکس قصد پایین آمدن از راه پله را دارند. اهمیت استفاده از نرده راه پله برای سالمندان و کودکان دو چندان میشود. راه پله های بیشتر از چهار پله میبایست دارای نرده یا حفاظ نرده پله باشند. پله هایی که دو طرف آن ها خالی هستند میبایست دارای نرده و حفاظ ایمن باشند. مهم ترین نکته در مورد نرده راه پله ویلایی و دوبلکس اهمیت نرده راه پله در زیبایی فضا و دکوراسیون داخلی ساختمان است. متریال و مدل نرده پله باید با توجه به سبک معماری و فضای داخلی ویلا و عمارت های مسکونی است. انواع نرده راه پله با توجه به متریال نرده پله فلزی نرده پله جوبی نرده پله شیشه ای نرده پله سنگی گروه تولیدی ثامن تولید کننده تخصصی انواع نرده پله فلزی با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در 30 کیلومتری جنوب غربی تهران واقع شده است. انواع نرده پله فلزی با توجه به متریال و طرح راه پله به چند دسته اصلی تقسیم میشوند. نرده پله فلزی فرفورژه نرده پله فلزی لیزری| CNC نرده پله پروفیلی نرده پله لوکس نرد پله سفارشی | نرده راه پله ترکیبی

نرده پله فلزی فرفورژه

قطعات فرفورژه با توجه به تنوعی که دارند در بیشتر بخش های فلزی ساختمان کاربرد دارند. درب فرفورژه ، پنجره و نرده پله مکان هایی هستند که میتوان از قطعات فرفورژه و گلنرده استفاده کرد. طرح های بسیار زیبا در ابعاد مختلف و ظریف در نرده پله فرفورژه وجود دارد که هر کدام میتواند یک اثر هنری زیبا باشد. قطعا داخل گنبد های ساختمان های لوکس و تابلو شام آخر و و … را دیده اید که اثر های زیبا از رنگ و  پتینه کاری است. نرده پله فرفورژه برای این اماکن یک ایده خلاق و لوکس محسوب میشود. تصور یک نرده پله دوبلکس فرفورژه با محیط گرم و زیبا برای هر انسانی میتواند یک آرامش خاطر بسیار ایده ال را بهمراه داشته باشد . در ادامه انواع مختلفی از نرده پله فرفورژه را میتوانید ببینید. تنوع در این حوزه به استعداد و سابقه مجری نرده پله بستگی دارد. هر چند که بسیاری از طرح های نرده پله فرفورژه آماده هستند و به سادگی میتوان از روی عکس نرده پله فرفورژه طرح مناسبی را انتخاب نمایید ولی باید به این امر دقت داشته باشید که فارادی که قصد ساخت نرده پله را دارند میبایست از تجهیزات و سابقه کافی برخوردار باشند. این امر در ساخت نرده پله دوبلکس که مستقیم در داخل ساختمان ویلا اجرا  میشود بیشتر قابل لمس است.

نرده پله لیزری | انواع نرده پله CNC

ساختمان های مدرن که با استفاده از ورق ها و اشکال هندسی ساخته میشوند ، برای تکمیل ساختمان دوبلکس مدرن نیاز به استفاده از طرح های مناسب با معماری داخلی ساختمان است که میتوان با استفاده از دستگاه برش لیزری طرح های مدرن را با بالاترین کیفیت اجرا کرد. در برش لیزری دیگر خبری از پلیسه آهنی نیست. مهمترین نکته در استفاده از دستگاه لیزری اجرای اشکال هندسی بدون نیاز به جوشکاری است. سادگی و کیفیت بالای نرده پله دوبلکس با رنگ الکترو استاتیک بسیار زیبا و جذاب است.  قیمت هر متر نرده پله مدرن فلزی را میتوان با توجه به وزن آن انتخاب نمود.  هیچ محدودیتی در طراحی و ساخت نرده پله مدرن وجود ندارد و میتوان هر طرحی را بر روی نرده پله دوبلکس مدرن به عنوان حفاظ انتخاب کرد. پوشش بالای نرده پله مدرن لیزری یکی از ویژگی های این مدل نرده پله فلزی است که به علت وجود شیار های کم امنیت بیشتری نسبت به انواع دیگر نرده پله دارد. انواع مختلفی از طرح های گلنرده که در گذشته نه چندان دور  درون کوره ها ی فرفورژه ساخته میشدند را میتوان با استفاده از لیزر طراحی کرد. این مدل نرده پله معمولا کم گل بوده و طراحان  از رنگ های سفید یا مشکی مات به عنوان رنگ زمینه نرده پله فلزی بیشتر استفاده میکنند.

نرده پله سفارشی |

نرده پله سفارشی را میتوان بهترین گزینه برای اجرای نرده پله گرد، پیبچ و دوبلکس دانست . پله های سفارشی را میتوانید بر اساس نیاز های خاص خود سفارش ساخت دهید. پله های سفارشی را میتوانید به دو صورت دستی و ماشینی تولید کرد. پله های مارپیچ فلزی دستس با استفاده از قطعات حالت دار و پیچیده فلزی ساخته میشوند. این نوع از نرده پله دوبلکس به لحاظ زیبا شناسی میتوانند با محیط داخلی سالختمان شما هماهنگ باشند. ابعاد و ارتفاع پله به صورت طبقه به طبقه متریال بکار رفته با قطر مشخص برای تحمل فشار قدم گاه و کف پله با توجه به ارتفاع و گام مناسب برای شما هند ریل یا دستگیره فوقانی نرده متناسب با شکل کلی نرده پله و مطابق با سلیقه شما به لحاظ متریال ( هند ریل چوبی، فلزی ) ساخت کامل نرده دوبلکس  به همراه نقاشی مورد نظر شما در محیط کارخانه مواردی هستند که در سفارش پله دوبلکس برای شما ایتم به ایتم چک میشوند.  

پست های مرتبط

نرده پله دوبلکس ساده

0
نرده پله دوبلکس ساده راه پله و به طبع آن نرده پله از المان های زیبا سازی در فضای داخلی…
حفاظ روی دیوار بوته ای

قیمت حفاظ بوته ای

0
حفاظ بوته ای _ قیمت حفاظ بوته ای و حفاظ خار دار حفاظ بوته ای گونه ای از نرده حفاظ…

نرده پله دوبلکس در کرج

0
نرده پله دوبلکس در کرج استفاده و طراحی از نرده پله در هر شهر و منطقه ای متفاوت است. با…

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • محسن نیازی
    2023-12-03 16:29

    سلام
    ما برای یک ویلا نرده پله نیاز داریم ، طول تقریبی پله گرد حدود 45متر است که لطف میکنید در اندازه گیری این مورد را لحاظ میکنید ، بفرمایید که بنده چطور میتوانم طرح های به روز شده شما را ببینم ، دوم در مورد طرح بفرمایید که امکان اجرای طرح فرفورژه متناسب با گو بری ما دارید یا خیر و اگر هست تصویر یا عکس نرده پله را برای من ارسال کنید ، شماره تلفن رو هم دیدم ولی ترجیحا تصاویر و موارد مورد نیاز رو برای بنده ایمیل کنید .

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

ّّ

مشاوره رایگان!!