نرده پله دوبلکس در کرج

استفاده و طراحی از نرده پله در هر شهر و منطقه ای متفاوت است. با توجه با این که بیشتر ساختمان های ویلایی در کرج ساخته میشوند، طبعا  نرده پله دوبلکس در کرج هم استفاده بیشتری دارد. مجموعه تولیدی ثامن با استفاده از تیم خبره و کار امد طراحی انواع نرده پله لوکس و مدرن را انجام میدهد. اندازه گیری ، طراحی ، تولید و نصب نرده پله به صورت همزمان در این مجموعه انجام گرفته و خریدار با خیالی آسوده میتواند از نرده پله دوبلکس استفاده کند. انواع مختلفی از نرده پله دوبلکس وجود دارند که با توجه به طرح و مواد اولیه تقسیم بندی میشوند.
نرده پله دوبلکس در کرج

نرده پله دوبلکس در کرج

انواع نرده پله دوبلکس در کرج :

شهر کرج یکی از مناطق ویلایی نشین حومه تهران است. نرده پله در ساختمان های دوبلکس تاثیر بسیار زیادی در شکل ظاهری ویلا دارد.  خرید و انتخاب نرده پله fences staircases به سلیقه سازنده و صاحب ویلا بستگی دارد. استفاده از نرده های آلومینیومی جای بسیاری از نرده های چوبی و فلزی را گرفته است. سبک بودن قطعات، قابلیت رنگ کاری و جوش کاری کم به دلیل بزرگ بودن قطعات از محاسن این نوع از نرده پله دوبلکس است.

نرده پله دوبلکس فرفورژه در کرج 

فرفورژه  دو دهه است که در ایران به عنوان قطعات نرده پله ، دربهای ویلایی، درب های مدرن و نرده فنس استفاده میشود. نرده پله دوبلکس آلومینیومی نرده پله دوبلکس مدرن نرده پله فلزی دوبلکس فرفورژه  که با استفاده از قوطی و قطعات فرفورژه چدنی ساخته میشود یکی از گزینه های ساخت نرده راه پله دوبلکس بشمار میرود.  درون ساختمان ها یکی از مواردی است که می بایست حتما پس از نصب پلکان به عنوان حصاری گرداگرد آن واقع گردد تا به این منظور به هنگام سکندری خوردن یا به هر دلیلی افتادن و سقوط از روی پله های ساختمان بتوان از نرده فلزی راه پله با قوطی به عنوان تکیه گاهی در جهت حفظ جان خود استفاده کرد.

نرده پله آلومینیومی دوبلکس در کرج

یکی از مشکلات سازندگان ساختمان ها به خصوص در ساختمان های ویلایی ، سنگین بودن نرده راه پله یا نرده تراس است. استفاده از آلومینیوم و طراحی قطعات بسیار زیبا با وزنی معادل یک سوم آهن سبب شده است که سازندگان از این نوع نرده راه پله استفاده کنند. در ریخته گری آلومینیوم تلاش شده است تا از جوشکاری قطعات جلوگیری شده و قطعه نرده راه پله بدون محدودیت و در ابعاد مورد نظر تولید شوند.  یکی دیگر از مزایای نرده پله آلومینیومی عدو زنگ زدگی این نوع از نرده پله است. به صورت خلاصه مزایای استفاده از نرده پله آلومینیومی در ساختمان ها عبارتند از : سبک سازی نره پله تا یک سوم _  عدم جوشکاری قطعات در گل های آلومینیومی _ عدم زنگ زدگی و دوام این نوع از نرده پله

نرده پله دوبلکس مدرن در کرج

در ساختمانهای دوبلکس فرم و شکل پله نقش مهمی در زیبایی ساختمان دارد. با جابجایی در محل پله به عنوان مفصل ارتباطی، نقشه ساختمان دچار تغییرات کلی می شود. معماران با تجربه معمولاً برای رسیدن به طرح دلخواه و متناسب با زمین، محل قرارگیری پله را تغییر می دهند. روش های متفاوتی برای انجام نورپردازی این نوع نرده وجود دارد که یکی از آنها نورپردازی از طریق تعبیه چراغ بر روی نرده ها است. در نرده پله دوبلکس مدرن  استفاده از پروفیل های ساده و اشکال هندسی رواج دارد. برای زیبا کردن نرده پله مدرن از نور پردازی و رنگ های مات استفاده میشود. همچنین نورپردازی روی پله ها، موازی سنگ نرده پله ها و همچنین روی دیواره ای که کنار پله ها وجود دارد ودر فاصله بین ارتفاع پله و کف پله قبلی قرار دارد، از انواع دیگر نورپردازی است.

پست های مرتبط

انواع نرده پله

1 دیدگاه
انواع نرده پله | انتخاب بهترین نرده پله نرده راه پله را میتوان بخشی جدا نشدنی از پله دانست. اگر…
حفاظ روی دیوار بوته ای

قیمت حفاظ بوته ای

0
حفاظ بوته ای _ قیمت حفاظ بوته ای و حفاظ خار دار حفاظ بوته ای گونه ای از نرده حفاظ…

حفاظ شاخ گوزنی

0
حفاظ شاخ گوزنی نرده حفاظ شاخ گوزنی اولین مدل از حفاظ های روی دیوار محسوب میشود که به دلیل برخورداری…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

ّّ

مشاوره رایگان!!