حفاظ شاخ گوزنی

نرده حفاظ شاخ گوزنی اولین مدل از حفاظ های روی دیوار محسوب میشود که به دلیل برخورداری از میله های تیز و برنده یک نرده حفاظ متفاوت و کاربردی تر از سایر نرده حفاظ های روی دیوار است. با توجه به محبوبیت حفاظ شاخ گوزنی بسیاری از افراد از این نوع نرده حفاظ استقبال میکنند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی آشنا کنیم .

مهم ترین مشکلی که خریداران حفاظ شاخ گوزنی در زمان خرید با آن مواجه میشوند قیمت های متفاوت و مشخصا تی است که فروشندگان و مشاوران ارایه میکنند. تولید حفاظ شاخ گوزنی یک شغل تخصصی به شمار میرود بنا بر این نیاز است خریدار با اصطلاحاتی اولیه مانند تراکم، جوشco2، رنگ الکترو استاتیک آشنا شود. این عوامل به همراه وزن هر متر طول نرده حفاظ شاخ گوزنی میتواند شما را در انتخاب یک نرده حفاظ شاخ گوزنی با قیمت واقعی کمک کند.

حفاظ شاخ گوزنی و مشخصات اولیه

تراکم حفاظ شاخ گوزنی : به تعداد میله های بکار رفته در هر پنل دو متری نرده حفاظ شاخ گوزنی تراکم گفته میشود. اگر نرده حفاظ شاخ گوزنی را از تولید کننده تهیه کنید هیچ محدودیتی در تراکم شاخ گوزنی وجود ندارد. معمولا برای یک حفاظ شاخ گوزنی از تراکم ۸ تا تراکم ۱۳ استفاده میشود. تراکم و تعداد میله های اصلی در امنیت حفاظ شاخ گوزنی بسیار موثر است.

استفاده از جوشco2  در تولید حفاظ شاخ گوزنی : جوش  co2نوعی جوش صنعتی است که در اتصال قطعات فلزی غیر هم سطح از آن استفاده میشود. با توجه به این که در هر متر حفاظ شاخ گوزنی حدود ۱۵۰ نقطه جوش وجود دارد استفاده از جوش co2 امری ضروری است. با توجه به افزایش بیش از حد قیمت دستگاه جوش co2 برخی از تولید کننده گان متوسط از جوش الکترود در تولید حفاظ شاخ گوزنی استفاده میکنند. مهم ترین ایراد استفاده از الکترود، به جا ماندن زایده های به نام گل جوش است که مانع رنگ آمیزی صحیح میشود.

رنگ  پودری الکترو استاتیک :علاوه بر رنگ های معمول مایع ، نوعی رنگ به صورت پودر وجود دارد که پودر با استفاده از تفنگ پاچش بر روی سطح مورد نظر اسپری شده و در درون کوره در دمای ۲۲۰ درجه  سطح فلز را در بر میگیرد. رنگ پودری به دلیل نحوه استفاده و پاشش به رنگ الکترو استاتیک نیز شناخته میشود. با توجه به این حقیقت که رنگ های مایع در برابر نور خورشید و رطوبت همزمان مقاوم نیستند، استفاده از رنگ کوره ای برای حفاظ شاخ گوزنی بهترین گزینه است.

در بالا اصطلاحات رایج در تولید حفاظ شاخ گوزنی را تا حد امکان توضیح دادیم. این که حفاظ شاخ گوزنی از نسل جدید نرده حفاظ روی دیوار است و امنیت بالایی نسبت به سایر نرده حفاظ ها دارد را در به صورت کامل توضیح داده ایم که در صورت تمایل میتوانید در ابن بخش مطالعه کنید. امنیت داخلی و خارجی ساختمان

در این مقاله بیشتر تمایل داریم که مطالب مرتبط با کیفیت ،قیمت و نحوه خرید حفاظ شاخ گوزنی را به نگارش در آوریم.  نکات مهم که در زمان خرید حفاظ شاخ گوزنی باید به آنها دقت کنید عبارتند از: وزن، نوع رنگ و جوش حفاظ شاخ گوزنی. شاید در این بخش یک سوال برای شما به وجود آید که تراکم حفاظ شاخ گوزنی در قیمت حفاظ شاخ گوزنی تاثیر ندارد؟  باید بدانید که تراکم حفاظ شاخ گوزنی فقط یک نام برای انتخاب نوع حفاظ شاخ گوزنی بیشتر نیست. با توجه به این حقیقت که حفاظ شاخ گوزنی یک محصول ثبت شده نیست و هر تولید کننده نوع و مدل خاصی از حفاظ شاخ گوزنی را تولید میکند حتی بر فرض این که دو تولید کننده از یک نوع میلگرد استفاده میکنند تعداد قطعات سبب میشود که وزن حفاظ شاخ گوزنی کم یا زیاد شود، که طبعا در قیمت حفاظ شاخ گوزنی تاثیر قابل توجهی خواهد داشت .

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

عوامل تاثیر گذار در قیمت حفاظ شاخ گوزنی :

وزن حفاظ شاخ گوزنی

مهم ترین بخشی که یک خریدار در زمان استعلام حفاظ شاخ گوزنی باید به آن دقت کند وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی است. حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد تولید میشود. نحوه خرید میلگرد به صورت کیلو گرم است و نحوه فروش حفاظ شاخ گوزنی بر حسب متر، این که کالای تولید شده بر حسب متر فروخته میشود قطعا وزن مواد اولیه مصرفی، بیشترین تاثیر را در قیمت حفاظ شاخ گوزنی دارد. یکی از دلایلی که در زمان استعلام قیمت خریدار را دچار سر در گمی میکند عدم استعلام وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی است. بنا بر این در زمان استعلام قیمت اشاره به ارتفاع ،تراکم، وزن هم زمان بیان میشود.

مثال : حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع ۱۰۰ سانت و تراکم ۱۰ ردیف چند ؟ بعد از دریافت قیمت حفاظ شاخ گوزنی حتما وزن هر متر طول را هم سوال میکنیم . این بهترین شیوه استعلام قیمت است . بعد از انتخاب محل مورد نظر برای خرید حتما در خواست کنید که وزن دقیق هر متر حفاظ شاخ گوزنی را هم در قرار داد یا فاکتور نهایی قید کنند. شما بدین وسیله از سبک سازی و سوء استفاده احتمالی جلوگیری خواهید کرد .

رنگ حفاظ شاخ گوزنی

بعد از وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی دومین عامل تاثیر گذار در قیمت حفاظ شاخ گوزنی نوع رنگ حفاظ شاخ گوزنی است. همان طور که اشاره شد رنگ های مایع مرسوم در بازار هم در برابر باران و آفتاب مقاومت ندارند. با توجه به مشکلات رنگ آمیزی مجدد حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار بهتر است که از رنگ های الکترو استاتیک که در برابر رطوبت و گرما مقاوم هستند استفاده شود. استفاده از رنگ کوره ای هم نیاز به تخصص دارد. گروه تولیدی ثامن با رنگ آمیزی به صورت پیش گرم ، ابتدا چربی های میلگرد را رفع کرده و سپس اقدام به پاچش پودر میکنند. در این روش ماندگاری به مراتب بیشتر خواهد شد. رنگ آمیزی نرده حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار بسیار مشکل است.

نوع جوش حفاظ شاخ گوزنی

در هر متر حفاظ شاخ گوزنی حدود ۱۵۰ نقطه جوش وجود دارد.  این قطعات بعضا به دو یا سه قطعه دیگر متصل میشوند و برخی از میله ها فقط از یک نقطه اتصال دارند، بنا بر این به غیر از کیفیت بالای جوش  co2نسبت به جوش الکترود نیاز است که میلگرد ها با جوش صنعتی و به صورت تمام جوش باشند. کیفیت جوش co2یا جوش الکترود به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. از نظر فنی هم با توجه به این که حفاظ شاخ گوزنی به صورت رنگ شده به فروش میرسد وجود گل جوش سبب میشود تا رنگ  آمیزی حفاظ شاخ گوزنی با شکل مواجه شود. استفاده از جوش الکترود در تولید حفاظ شاخ گوزنی تنها یک اشتباه بیش نیست .

 

, ,

پست های مرتبط

پله پیچ قیمت پله پیچ

0
پله پیچ یا راه پله پیچ نوعی از پله منحنی و قوس دار است که از پله های جداگانه که…
حفاظ روی دیوار بوته ای

قیمت حفاظ بوته ای

0
حفاظ بوته ای _ قیمت حفاظ بوته ای و حفاظ خار دار حفاظ بوته ای گونه ای از نرده حفاظ…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

ّّ

مشاوره رایگان!!