نرده پله دوبلکس ساده

راه پله و به طبع آن نرده پله از المان های زیبا سازی در فضای داخلی و دکوراسیون ساختمان های ویلایی محسوب میشود. انتخاب صحیح مکان و نرده پله دوبلکس میتواند کانون و مرکز توجه دیزاین داخلی ساختمان شود. نرده پله دو ، سه طبقه ای که دارای قوس و منحنی نباشد و ابزار و قطعات موج دار نداشته باشد نرده پله دوبلکس ساده  گفته میشود. به عبارتی ساده تر نرده پله صاف و ساده ای که ذهن سازنده را در گیر نکند نرده پله دوبلکس ساده گفته میشود. انواع مختلفی از نرده پله ساده در مجموعه ثامن تولید میشود که راه پله چوبی ساده به همراه نرده پله چوبی ساده، راه پله دوبلکس سنگی به همراه نرده پله دوبلکس ، راه پله دوبلکس بتنی گرد (بتونی) با نرده دوبلکس فرفورژه از انواع مرسوم پله دوبلکس محسوب میشوند. در بخش طراحی نیز  انواع نرده راه پله دوبلکس جدید به همراه نرده پله دوبلکس با استفاده از طرح های زیبا و جذاب داخلی و خارجی تولید و عرضه میشود.
نرده پله دوبلکس ساده

نرده پله دوبلکس خم دار

انواع نرده پله دوبلکس ساده

نرده های ساده در بخش داخلی ساختمان بیشترین کاربرد را دارد، در راه پله ها عموما سازندگان و حتی صاحبان ساختمان ها به دلایل مختلف از نرده پله ساده استفاده میکنند. افراد و اقشار مختلفی همزمان از نرده پله استفاده میکنند که قطعا نرده پله ساده به دلیل دستگیر نبودن و مقاومت بالا بهترین گزینه محسوب میشود، به تمام این موارد قیمت نرده پله ساده را هم میتوان اضافه کرد. نکته مهم استفاده از نرده پله گرد  در داخل ساختمان است که معمولا ساختمان های ویلایی و دوبلکس از نرده داخلی برخوردار هستند. نرده دوبلکس ساده هم در داخل ساختمان کاربرد مناسبی دارد. تنوع بالای این محصول به همین دلیل است که در ادامه انواع آن را بررسی خواهیم کرد.

نرده پله دوبلکس سنگی

با استفاده از سر ستون های مرمر به همراه پایه های سنگی ساخته میشود. این نوع از نرده پله دوبلکس دارای مقاومت مناسبی میباشد. از معایب این نوع نرده دوبلکس میتوان به خسارت های ناشی از برخورد افراد با این پله دوبلکس نام برد.

نرده پله دوبلکس چوبی

گرم بودن، زیبایی رنگ چوب از مزایای استفاده از این نوع نرده پله ساده باشد. خراشیدگی، پوسیدگی و عدم مقاومت در برابر عوامل مختلف از معایب این نره پله محسوب میشود. قیمت نرده پله ساده چوبی به نسبت سایر مدل ها قطعا مناسب تر است.از این نوع نرده دوبلکس بیشتر در ساختمان های ویلایی سنتی استفاده میشود. گرایش به استفاده از چوب از دیر باز در ایران رواج داشته است. نرده های چوبی دوبلکس ساده و در عین حال جذاب هستند.

خانه دوبلکس چگونه ساختمانی است

به ساختمان ها و خانه هایی که معمولا در 2 طبقه ساخته شده و راه ارتباطی آنها یک راه پله داخلی است را خانه دوبلکس میگویند. مهم ترین و شاخص ترین بخش در این ساختمان ها نرده پله دوبلکس است. این ساختمان ها معمولا نمایی مدرن و یا لوکس دارند. در ساختمان های دوبلکس نرده پله ساده بیشترین کاربرد را دارد. امنیت ساکنین در زمان استفاده از نرده پله نیز اهمیت بسیار زیادی دارد که در زمان ساخت نرده پله دوبلکس باید دقت شود. نرده پله دوبلکس پایه دار و بدون پایه دو نوع راه پله دوبلکس هستند که در این ساختمان های دوبلکس استفاده میشوند. نرده پله دوبلکس بدون پایه سبب میشود که فضای داخلی سااختمان دوبلکس بیشتر از آن که وجود دارد دیده شود.

تفاوت نرده پله دوبلکس چوبی و فلزی

در ساخت پله دوبلکس چوبی ساده به سادگی میتوان قطعات صاف را به کف و ریل بالا متصل کرد، نیازی به جوشکاری و … نیست. بزرگترین مزیت نرده دوبلکس ساده چوب تمیز بودن و راحتی کار و نصب است. نرده پله دوبلکس فلزی ساده پوشاندن نقاط جوشکاری شده، پر کردن شکاف بین قطعات بسیار سخت از چوب است. مزیت پله دوبلکس فلزی مقاومت، خم کاری بسیار دقیق و رنگ کوره ای الکترواستاتیک است که در پله دوبلکس چوبی امکان ندارد.در میان تمام نرده های دوبلکس امروزه ترکیب چوب و فلز را میتوان بهترین نوع نرده دوبلکس دانست.

نرده پله دوبلکس فلزی

نرده پله دوبلکس ساده فلزی از مقاوم ترین نرده راه پله ها محسوب میشود. این که در چه مکانی قرار است از این نرده پله ساده استفاده کنید اهمیت چندانی در مقاومت آن ندارد. رنگ پذیری فوق العاده و نسب راحت نیز از دیگر مزایای نرده پله دوبلکس ساده محسوب میشود.

نحوه تولید پله دوبلکس ساده

در مجموعه ثامن نرده پله دوبلکس ساده با استفاده از بهترین متریال همانند ورق های فولاد مبارکه و پروفیل ساوه توسط جوش پیشرفته co2 به یکدیگر متصل میشوند. رنگ آمیزی هم با استفاده از رنگ کوره ای الکترو استاتیک در دمای 220 درجه انجام میگیرد.

تفاوت نرده پله دوبلکس ثامن و محصولات مشابه

مهم ترین ویژگی ما در این مجموعه اندازه گیری و ساخت الگو در محل و در ادامه ساخت کامل و رنگ آمیزی آن در کارخانه است. برخلاف سایر تولید کنندگان که نرده پله دوبلکس را در محل پروژه تولید میکنند و صدمات زیادی هم از بابت جوش کاری، سنگ کاری و … به محل ساختمان وارد میکنند، مجموعه ثامن صفر تا صد پروژه را در کارخانه انجام میدهیم

پست های مرتبط

حفاظ لیلیوم

2 دیدگاه
حفاظ لیلیوم بدون شک زیبا ترین و ایمن ترین ، نرده حفاظ روی دیوار است که تا سال 1399 طراحی…

حفاظ نخل مرداب

0
حفاظ نخل مرداب حفاظ نخل مرداب را میتوان بهترین و کامل ترین نرده حفاظ روی دیوار‌ نامید ، حفاظ نخل…

نرده پله دوبلکس در کرج

0
نرده پله دوبلکس در کرج استفاده و طراحی از نرده پله در هر شهر و منطقه ای متفاوت است. با…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

ّّ

مشاوره رایگان!!