قیمت انواع نرده پله فلزی

از انواع حفاظ برای مکان های مختلفی از ساختمان استفاده میشود. یکی از کاربردی ترین حفاظ ها در ساختمان حفاظ نرده راه پله است. دو ایتم امنیت و زیبایی به طور همزمان در انواع نرده پله به خصوص نرده پله فلزی میبایست رعایت شود. انتخاب یک نرده پله فلزی مناسب با دکوراسیون داخلی ساختمان مهمترین بخش در خرید نرده پله فلزی محسوب میشود. قیمت انواع نرده پله با توجه به طرح و متریال مورد استفاده در نرده پله مشخص میشود.  در همین راستا انتخاب یک تولید کننده متخصص میتواند شما را در تمام مراحل مانند طراحی، ساخت، رنگ آمیزی و نصب کمک کند.
نرده پله فرفورژه

نرده راه پله فرفورژه قیمت

همان طور که اشاره شد نرده راه پله بخشی از دکوراسیون داخلی ساختمان محسوب میشود، انتخاب یک مدل نرده که بتوان با استفاده از آن طرح و نمای داخلی ساختمان را برهم نزند اهمیت بسیار زیادی دارد. معمولا نرده پله دوبلکس در ساختمان های ویلای و سلطنتی مورد استفاده قرار میگیرد. از نرده پله مدرن هم در ساختمان ی اداری و تجاری بیشتر استفاده میشود. نرده پله پروفیلی هم در بانک ها و اماکن امنیتی بیشتر مورد کاربرد است. مجموعه تولیدی ثامن از سال 1390 طراحی و تولید انواع نرده پله را در محل کارخانه در 2 سالن 2500 متری شروع کرده و هم اکنون محصولات این مجموعه به تمام کشورهای عربی و اروپایی صادر میشود. قیمت انواع نرده پله فلزی مهمترین ایتم در زماتن خرید نرده پله فلزی است.  ما در ادامه شما را با قیمت انواع نرده پله فلزی و انواع آن اشنا خواهیم کرد باشد که شما را در انتخاب نرده پله فلزی کمک کند. برای اطلاع از قیمت انواع نرده پله فلزی اعم از ساده، دوبلکس ، مدرن، سلطنتی و سفارشی میتوانید با شماره تلفن های …. در ساعات اداری و شماره تلفن همراه 09123403540 ___ 09124403540 به صورت تمام وقت استفاده کنید.

قیمت انواع نرده پله فلزی

برای آشنایی با قیمت انواع نرده پله فلزی نیاز است تا با انواع نرده پله آشنا شوید. نرده پله را میتوان به دو صورت کلی  ساده و پیچ دسته بندی کرد. قیمت نرده پله ساده به مراتب مناسب تر و ارزانتر از نرده پله پیچ است. در نرده پله دوبلکس پیچ نورد شاسی، خمکاری قطعات داخلی و چینش داخل کادر بسیار زمان بر و در عین حال هزینه بر است. قبل از بررسی قیمت انواع نرده راه پله میبایست اطلاع داشته باشید که استفاده از مشاوره و کارشناسی مجموعه تولیدی ثامن که به صورت رایگان انجام میشود میتواند شما را در انتخاب یک نرده راه پله با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی بسیار کمک کند. توصیه مدیران مجموعه ثامن بر ارائه قیمت مناسب کلیه محصولات به همراه بالاترین کیفیت ممکن است.

قیمت انواع نرده پله

نرده پله مدرن

در ساخت نرده پله مدرن بیشتر مراحل توسط دستگاه برش لیزری انجام میگردد. طرح های نرده پله مدرن بسیار به هم نزدیک هستند. به همین دلیل قیمت نرده پله مدرن با توجه به طرح تغییر چندانی ندارد. وزن نرده پله مدرن مهم ترین ابتم در قیمت نرده پله مدرن است. معمولا طرح های نرده پله مدرن از اشکال هندسی همانند دو مربع داخل هم با سایر اشکال موازی و غیر موازی باشد که بسته به خلاقیت طراح و سلیقه مهندس پروژه است.  البته از شکل های فانتزی همانند برگ درختان و فرم های نقاشی شده نیز در این مدل نرده استفاده میشود. قیمت نرده پله مدرن ساده را میتوانید بر حسب وزن و قیمت نرده پله دوبلکس مدرن پیچ  دار هم بر حسب متر طول خریداری کنید.
نرده پله دوبلکس

نرده راه پله دوبلکس سفارشی لوکس

نرده پله فرفورژه

در ساختمان های دوبلکس ویلایی و عمارت های اعیانی اولین گزینه به عنوان نرده راه پله، نرده راه پله فرفورژه است. قطعات زیبا و طرح دار که ترکیبی از گل و تاج است در انواع محصولات فلزی به خصوص درب فرفورژه و نرده راه پله کاربرد دارد. قیمت نرده پله فرفورژه بر خلاف نرده پله مدرن به طرح و شکل نرده پله بستگی دارد.  نرده پله فرفورژه بیشتر با استفاده از چکش کاری و چلنگری و جوش قطعات گلنرده ساخته میشود.  به همین دلیل است که قیمت نرده راه پله فرفورژه به شدت به طرح و نوع رنگ بستگی دارد. ارزانترین نرده پله فرفورژه با استفاده از تیرک های چدنی 75 سانتی و 90 سانتی ساخته میشوند. دو پروفیل افقی که توسط تیرک های چدنی در فواصل 12 سانتی به هم متصل میشوند شکل اصلی این مدل نرده راه پله است. قیمت این نرده پله فرفورژه با قیمت نرده پروفیلی ساده برابر است ولی شکل این نرده بسیار زیبا و جذاب است. طراحی بیش از 50 مدل تیرک تک و جفت حکایت از استقبال بسیار بالا از این مدل نرده راه پله چدنی ارزان قیمت است. نرده پله فرفورژه سلطنتی که بیشتر در ساختمان ها و ویلاهای دوبلکس کاربرد دارند را میتوان با هر نوع طرح و دکوراسیون داخلی هماهنگ نمود. ابتدا کارشناسان با توجه به متریال بکار رفته در دکوراسیون داخلی طرح اصلی را معرفی نموده و با توجه به تنوع بالای قطعات گلنرده طرح اصلی با توجه به سلیقه کارفرما انتخاب و اجرا میشود.

قیمت نرده پله پروفیلی

نرده پله پروفیلی را میتو.ان ساده ترین و در عین حال مقاوم ترین نرده پله ساختمان دانست.  قیمت نرده پله فلزی پروفیلی بستگی به وزن متریال بکار رفته در ساخت دارد. همان طور که در آشنایی با انواع پله گرد اشاره شده، طوا را پله، شعاع داخلی، متریال کف پله و ضخامت پروفیل جمع مواردی هستند که وزن نرده پله را مشخص میکنند. به هر میثزان که وزن نرده پله به صورت ستاندارد کاهش داشته باشد قیمت نرده پله نیز کاهش خواهد داشت.

قیمت نرده پله فرفورژه

در تمام نرده پله ها قیمت بر حسب طرح و مدل محاسبه میشود. قیمت نرده پله فرفورژه با تنوع بالایی که دارند در بیشتر موارد یکسان است و تنها وزن نرده پله فرفورژه است که تعیین کننده قیمت تمام شده است. نکته مهم در مورد طراحی نرده پله فرفورژه این است که طراحی کامل نرده پله از قبل توسط مجموعه ثامن انجام شده و تغییرات جزیی همانند رنگ آمیزی و تغییر ارتفاع است که میتوان مواردی گل چدنی به آن اضافه کرد. بنا بر این وزن نرده پله، ابعاد و متراژ مصرفی به همراه میزان آهن مصرفی است که قیمت نرده پله فرفورژه را مشخص میکند.

نرده پله سفارشی

نرده پله سفارشی بهترین مدل نرده پله است. قیمت نرده پله سفارشی معمولا به دلیل استفاده از متریال با کیفیت و لوکس به نسبت سایر مدل ها بیشتر است. ترکیب قطعات آلمینیوم و فولاد برای سبک شدن نرده پله یکی از بزرگترین ویژگی های نرده راه پله سفارشی محسوب میشود.  ساخت نرده پله دوبلکس با استفاده از آلمینیوم برای خم کاری و نورد جلوه بسیار زیبایی را برای نرده پله دوبلکس شما در ساختمان ایجاد خواهد کرد.

مدل های مختلف حفاظ راه پله

حفاظ راه پله ساده نرده راه پله فرفورژه

حفاظ راه پله مدرن

از انواع نرده پله یا حفاظ پله فلزی، میتوان از حفاظ پله مدرن استفاده کرد. این نوع نرده پله فلزی به صورت ساده با پروفیل و ورق های فولادی با استفاده از اشکال هندسی طراحی و تولید میشود . نرده پله مدرن از بهترین انواع نرده راه پله محسوب میشود. نرده آهنی یا نرده فلزی حفاظ فلزی راه پله نرده چوبی راه پله حفاظ راه پله شیشه ای حفاظ راه پله سنگی    

پست های مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

0
حفاظ شاخ گوزنی نرده حفاظ شاخ گوزنی اولین مدل از حفاظ های روی دیوار محسوب میشود که به دلیل برخورداری…
حفاظ روی دیوار بوته ای

قیمت حفاظ بوته ای

0
حفاظ بوته ای _ قیمت حفاظ بوته ای و حفاظ خار دار حفاظ بوته ای گونه ای از نرده حفاظ…

حفاظ لیلیوم

2 دیدگاه
حفاظ لیلیوم بدون شک زیبا ترین و ایمن ترین ، نرده حفاظ روی دیوار است که تا سال 1399 طراحی…

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • معیری
    2024-01-20 10:08

    سلام
    مهندس لیست قیمت نرده پله فلزی شما خصوصا دو مدل نرده پله فرفورژه و لیزری را از کدام قسمت سایت میتوانم ببینم ،
    ضمنا اگر کاتالوگ نرده پله دارید برای بنده به نشانی ایمیل یا واتس آپ یا ایتا تلفن موبایل ارسال کنید .
    سپاس گذار محمد معیری

    پاسخ
  • مجید شاه ولیان
    2024-01-25 22:32

    سلام
    ایست قیمت انواع نرده پله فلزی را از کجاس سایت می‌توان به دست آورد ، من یک ساختمان ویلایی در حال ساخت دارم که متاسفانه پله گرد دوبلکس اجرا شده و فقط سنگ پله و نرده پله مانده ، الان با توجه به تکمیل شدن ساختمان ویلا به نظر می‌رسد در انتخاب محل پله دوبلکس دچار اشتباه شده ایم ، نوشته بودید کارشناسی و بازدید رایگان ، میخاستم بدانم که کارشناسان شما می‌توانند در این مورد ( محل پله گرد دوبلکس ویلا ) کمک کنند یا خیر ، صرفا در مورد نرده پله تخصص دارند ؟
    دوم این که بفرمایید بر فرض عدم تغییر اماکن دارد از نرده پله کامل تا سقف استفاده کنیم یا خیر ، چون دو طرف پله ارتفاع نا همسان دارند !

    پاسخ
  • hasansadeghi@gmhil.com
    2024-01-27 09:58

    سلام
    می‌توانم برند شرکت ام را داخل ورق نردخ لیزری حک کنم به صورتی که کاملا واضح دیده شود، قسمت این مدل حفاظ نرده پله چند است با ورق به صورت کامل
    ، ضمنا نرده پله نیم گرد است و در قسمت بالکن هم همین طور عمل خواهد شد. رنگ بندی متنایز باشد بهتر نیست .
    بفرمایید که چکار باید انجام دهم ، ضمنا تمایل دارم که قیمت نرده پله مناسب باشد ولی در اصل طرح نرده پله برای من آهنیت بیشتری دارد

    پاسخ
    • Samen Darb
      2024-02-05 15:47

      سلام
      جناب اقای صادقی در مورد بخش اول سوالتان که درج نام برند یا هر گونه نام دیگری با خط های مختلف مانند نستعلیق، نسخ و حتی لاتین است که باید عرض کنم که با بالاترین کیفیت میتوان این کار را انجام داد. بهتر است ابتدا این کاتر را به یک خطاط خوشنویس سفارش دهید در ابعاد معمول تا ما با توجه به ابعاد ورق نرده پله یا بالکن حک کنیم. حتی این امکان وجود دارد که در اگر نرده پله خم دارید به نسبت مساوی در زاویه های چرش دار و خم شده نام حکاکی شده بهم نریزد. باکن و نرده پله خم هر دو قابلیت اجرا به بهترین شکا را دارند ولیکن قیمت نرده پله خم و نرده بالکن و تراس صاق متفاوت خواهد بود. رنگ بندی قطعا در این موارد باید متمایز یا به صورت سایه باید باشد که ار فاصله بتوان تمایز داد نام را از ورق ، به خصوص در نرده راه پله بهتر است از رنگ های سایه دار زیبا مانند طلایی، مسی و نقره ای استفاده شود.
      انتخاب نرده پله به شدت به میزان بودجه شما بستگی دارد و این که کدام مورد از نرده پله را انتخاب کنید به این بودجه بستگی دارد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

ّّ

مشاوره رایگان!!